Planowanie rozwoju osobistego i certyfikacji zawodowej w dziedzinie zarządzania projektami

Dzień i godzina: 12.04.2019, 10:00 - 12:00Numer sali: Wykładowca: Paweł Dąbrowski

Opis wykładu

OPIS WARSZTATU

Czy odkąd skończyłeś trzy lata marzysz o tym, by zostać kierownikiem projektu, a następnie otrzymać zadanie zorganizowania biura zarządzania projektami w znanej firmie i otrzymać nagrodę PMO Award dla najszybciej rozwijającego się biura zarządzania projektami?

A może, kiedy odwiedziłeś ostatnio wróżkę, to przepowiedziała Ci, że sławę i spełnienie znajdziesz tylko jako kierownik projektu? Albo zdajesz sobie sprawę, że jedynym sposobem na zdobycie serca tego jedynego (albo tej jedynej) jest ukończenie w terminie, w ramach budżetu i zgodnie ze specyfikacją wielkiego międzynarodowego projektu?

Być może są również inne powody, dla których myślisz o karierze kierownika projektu, ale nie masz pewności, jak się do tego zabrać i co może Ci się przydać?

Ten warsztat ma na celu pomóc Ci w tym niełatwym zadaniu. Dzięki niemu:

  • Zrozumiesz jakie wartości, cechy osobowości i zachowania pomagają być skutecznym kierownikiem projektu
  • Poznasz narzędzia pomagające Ci zaplanować swoją ścieżkę rozwoju w dziedzinie zarządzania projektami
  • Dowiesz się, jak uwzględnić w planowaniu swojego rozwoju zawodowego dostępne na rynku certyfikaty

Notka o wykładowcy

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski - Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, analityk biznesowy, facylitator, trener i konsultant biznesowy. Angażuje się w projekty edukacyjne (projektowanie i realizacja programów szkoleniowych, tworzenie narzędzi badania wiedzy i kompetencji, diagnozowanie i rozwój kierowników projektu i analityków biznesowych), projekty optymalizacji procesów biznesowych, wdrożenia standardów i metodyk zarządzania projektami oraz analizy biznesowej, a także wdrożenia systemów informatycznych. Przeprowadza audyty i badania projektów na różnych etapach ich realizacji. Zajmuje się facylitacją i moderowaniem warsztatów planowania strategicznego, sesji identyfikacji i rozwiązywania problemów organizacyjnych, warsztatów decyzyjnych, warsztatów identyfikacji i planowania ryzyka, warsztatów wymagań, grup fokusowych oraz seminariów i konferencji. Realizował projekty i szkolenia dla sektorów: finansowego, ubezpieczeniowego, teleinformatycznego, farmaceutycznego i energetycznego, a także dla administracji publicznej. Jest autorem polskich wydań PMBOK® Guide i Polskich Wytycznych Kompetencji IPMA – wersja 3.0 oraz książek z dziedziny finansów, zarządzania projektami i analizy biznesowej. Ukończył zarządzanie finansowe w Edinburgh Business School, Herriot-Watt University. Posiada liczne certyfikaty zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami, analizy biznesowej i facylitacji. Jest jednym ze współzałożycieli polskiego oddziału stowarzyszenia International Institute of Business Analysis. Obecnie w firmie WHITECOM prowadzi szkolenia oraz projekty doradcze i wdrożeniowe.