Uruchamianie międzynarodowego Centrum Operacyjnego na przykładzie Nielsen Operations Center

Dzień i godzina: 20.04.2017, 16:00 - 18:30Numer sali: Wykładowca: Piotr Maksimczuk

Opis wykładu

Polska stała się jednym ze światowych liderów centrów usług wspólnych, rozmaitych hubów i działów wsparcia. Wynika to zarówno z dostępności wykwalifikowanej kadry, atrakcyjności ekonomicznej jak i dobrego rozumienia potrzeb i środowiska biznesowego krajów, z którymi takie centra współpracują. Zapraszamy na warsztat oparty na case study uruchomienia w 2016 roku w Warszawie Centrum Operacyjnego firmy Nielsen, które aktualnie zatrudnia 250 osób a w niedalekiej przyszłości osiągnie blisko 700 wyspecjalizowanych stanowisk pracy. Warsztat poprowadzi Piotr Maksimczuk, który odpowiadał za projekt uruchomienia tej jednostki a aktualnie zarządza całym Centrum. Uczestnicy będą mieli okazję w ciekawy sposób poznać główne etapy tego rodzaju projektów, wyzwania, które łączą się z każdym z nich, oraz praktyczne metody radzenia sobie z nimi. Nie zabraknie zabawnych anegdot a całość będzie miała charakter otwartego, interaktywnego warsztatu. Dla najbardziej aktywnych osób przewidziana została możliwość zwiedzania Centrum i poznania dalszych szczegółów jego pracy.

Notka o wykładowcy

Piotr Maksimczuk

Piotr Maksimczuk

Piotr Maksimczuk uruchamiał i zarządza bieżącą działalnością Centrum Operacyjnego firmy Nielsen w Warszawie. Wcześniej przez lata kierował Operacjami Nielsena w Europie Północno-Wschodniej, odpowiadając za pracę zespołów operacyjnych w kilkunastu krajach regionu. Jest wieloletnim praktykiem zarządzania dużymi przedsięwzięciami jak i całymi portfelami projektów. Chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami, przedstawiając je w przystępny, a czasem nawet zabawny sposób.