Inspiring fuckups – wyzwania przy startupie, projekcie czy monitoringu

Dzień i godzina: 10.05.2018, 11:45 - 13:45Numer sali: Wykładowca: Mikołaj Winkiel

Opis wykładu

W każdej firmie zdarzają się sytuacje kryzysowe – czy to w samej organizacji, stronie internetowej czy w marketingu. Podczas spotkania pokażę kilka przykładów wyzwań, które stanęły przed naszą firmą, naszymi klientami czy marketingiem różnych firm. Opowiem jak sobie z tym radzić, jak my sobie poradziliśmy oraz dlaczego, aby uniknąć problemów, należy również monitorować internet.

Notka o wykładowcy

Mikołaj Winkiel

Mikołaj Winkiel

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.