1. Mariusz Kapusta

Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Na jego ponad 17 lat doświadczenia składa się prowadzenie międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkolenie managerów globalnych korporacji oraz prowadzenie projektów łączących IT, a także wykorzystanie gier w biznesie i zarządzanie firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program “Zarządzanie projektami HR” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Angażuje się w projekty charytatywne i pełni rolę mentora dla wolontariuszy. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Prowadzi kanał na YouTube Zarządzanie Projektami – Mariusz Kapusta. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM®, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne.
https://www.linkedin.com/in/mariuszkapusta/

Weź udział w lekcji przywództwa dla początkujących ➡️  https://youtu.be/Ml5sDHiGAv4

2. Ewa Kosterska

Agile Coach, Scrum Master, facilitator. Organizatorka Agile Coach Camp PL, pasjonatka wykorzystania Agile w codziennym życiu. Ceni pracę z ludźmi ponad procedury; kreatywne środowisko ponad chaos oraz jakość ponad “jakoś”. Często eksperymentuje, świadomie wychodzi ze strefy komfortu, pokazując innym korzyści z takiego podejścia.
Od 8 lat pracuje z zespołami, pomagając w zwinnym podejściu. Swoje doświadczenie zdobyła m.i. w Allegro, Grupie Pracuj oraz Medicalgorithmics.

3. Gabriel Sznajder

Trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami, przywództwa, rozwoju zespołów i analizy biznesowej z ponad 17 letnim doświadczeniem. Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania operacyjnego oraz realizacji inicjatyw R&D i utrzymaniowych w branży IT. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA.

Aktywnie współpracuje z Project Management Institute (PMI) Poland Chapter. W latach 2010-2016 jako dyrektor zarządzający koordynował działania Wrocławskiego Oddziału PMI – bezpośrednio nadzorując i organizując konferencje, kwartalne seminaria PMI (profesjonalne wydarzenia edukacyjne dla kierowników projektów) i warsztaty dla praktyków. Odpowiadał też za współpracę z partnerami i sponsorami. W kadencji 2018-20 pełnił funkcję Prezesa Zarządu PMI Poland Chapter.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Inżynierii Oprogramowania (mgr inż.) oraz Franklin University (MBA). Ukończył również podyplomowe studia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Zapraszamy na kanał YT prowadzony przez Gabriela: https://www.youtube.com/c/GabrielSznajder

4. dr hab. Bartosz Grucza, prof. SGH

Kierownik Katedry Badań nad Infrastrukturą i Mobilnością, Instytutu Infrastruktury, Transportu i Mobilności Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Członek Rady ds. spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych. W latach 2013-2016 kanclerz SGH, w latach 2006-2008 kanclerz Akademii Medycznej w Warszawie i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Studiów Zarządzania Projektami SGH. Kierownik projektów i konsultant w dziedzinie zarządzania projektami. Menedżer, od kilkunastu lat wdrażający projekty w przedsiębiorstwach prywatnych i instytucjach publicznych. Wieloletni członek Komitetu Interesariuszy NCBiR. Dyrektor prac B+R w spółce celowej realizującej projekty z zakresu zastosowania sztucznej inteligencji w optymalizacji zarządzania. Współautor szeregu publikacji i popularnych podręczników z zakresu zarządzania i zarządzania projektami. Członek i były Prezes Zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Projektów, członek PMI i IPMA, propagator idei zarządzania w środowisku akademickim, biznesowym i społecznym.

5. Dr hab. Joanna Cygler, prof. SGH

Profesor nadzwyczajny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Katedra, Badań nad Infrastrukturą i Mobilnością, Instytut Infrastruktury, Transportu i Mobilności). Specjalizuje się w obszarze zarządzania strategicznego a w szczególności szeroko rozumianej współpracy (pojedynczej i sieciowej) przedsiębiorstw z uwzględnieniem wymiaru międzynarodowego. Stypendystka m.in. J. Fulbrighta (Carlson School of Management, University of Minnesota) oraz Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej. Zainteresowania naukowe z powodzeniem łączy z działalnością poza Uczelnią: współpraca merytoryczna z centralnymi urzędami państwowymi (Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej – Biuro Spraw Międzynarodowych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Polska Agencja Inwestycji i Handlu), instytucjami badawczymi (Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa), organizacjami międzynarodowymi (ONZ, Światowe Forum Ekonomiczne w Genewie), międzynarodowymi firmami doradczymi oraz licznymi przedsiębiorstwami polskimi i zagranicznymi. Kierownik studiów Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Autorka i współautora licznych publikacji (krajowych i zagranicznych), projektów badawczych i ekspertyz na rzecz biznesu oraz o charakterze państwowym. 

6. Łukasz Foretek

Dyrektor IT ds. Łańcucha Dostaw / P&G.
Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej na wydziałach Inżynerii Produkcji oraz Zarządzania, gdzie podczas kursów Zarządzania Systemami Informacyjnymi odkrył również swoją miłość do prowadzenia projektów oraz pracy w globalnych zespołach.
12 lat później robi to co lubi najbardziej w P&G – prowadzi globalne, multikulturowe zespoły i innowacyjne projekty w dziale Łańcucha Dostaw, dzięki którym zmienia przyszłość transportu na świecie. Dodatkowo miał szansę być CIO dla fabryk P&G w Polsce, wdrażać nowe serwisy czy też rozwijać swoje umiejętności w różnych obszarach zarządzania (PMP, MSP, PSPO, ITIL i wiele innych atrakcyjnych skrótów).

Profil zawodowy: LinkedIn Profile

7. Maciej Leonard Żybula

Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Współtwórca popularności Serca i Rozumu w Internecie. Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

8. Marcin Gora

Od ponad 14 lat wspiera organizacje w budowie nowych struktur, w optymalizacji ich procesów biznesowych oraz maksymalizacji zadowolenia odbiorców. Zarządza projektami wdrażania digital workplace w globalnych firmach przy użyciu metodyk zwinnych. Prowadził wdrożenia dedykowanych systemów ERP w największych polskich przedsiębiorstwach z różnych branż. Wyznaje zasadę, iż najważniejsze jest właściwe rozpoznanie potrzeb, dzięki którym możliwa jest realizacja projektu spełniającego rzeczywiste wymagania i oczekiwania klienta. Poza pracą zawodową związany z Fundacją Rodzina na Fali, która działa na rzecz nowoczesnej edukacji oraz rodziny.

9. Marcin Ziółek

Od ponad 14 lat związany z branżą IT oraz wytwarzaniem oprogramowania. Ponad 8 lat związany z Agile i Scrum. Trener Management 3.0, Agile coach, certyfikowany Scrum Master i Product Owner. Współzałożyciel warszawskiej grupy Management 3.0 Meetup, współorganizator Agile Coach Camp Polska. Współpracował m.in z Discovery (Szwecja), Ergo Digital IT (Niemcy), Tandem Bank (Londyn), KMD Logic (Warszawa/Indie/Australia)

10. Marek Skała

Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Zakres – motywacja, przywództwo, zarządzanie zmianą, ale także wystąpienia publiczne czy techniki coachingowe. Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz trzy bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych”, „Manipulacja Odczarowana” oraz „7 Historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists. W 2019 otrzymał nagrodę Złotego Pióra w Wiedniu.
Zapraszamy na filmy prelekcji prowadzonych przez Pana Marka:
https://www.youtube.com/watch?v=MLW1UsQkRkU
https://www.youtube.com/watch?v=NhKnXlr2IrE
https://www.youtube.com/watch?v=u_776paneRQ

11. Marlena Golofit

Doradca biznesowy i moderator Design Thinking, konsultant metod analizy osobowości zawodowej, wspierająca procesy budowania zaangażowanych zespołów, talent management i ścieżek rozwoju. Posiadająca wieloletnie doświadczenie jako PM w koordynacji projektów R&D oraz projektów realizowanych dla sektora kosmicznego. Szkoleniowiec, wykładowca na studiach podyplomowych SGH. Członkini Polish Space Professionals Association. Pasjonatka eksploracji kosmosu i technologii kosmicznych.  

12. Mateusz J. Pawłowski

Mateusz jest trenerem kompetencji przywódczych. Wierzy, że ludzie zasługują na lepszych liderów. Wie, że szefowie chcieliby lepiej pracować ze swoimi zespołami i pomaga im to osiągnąć. Wie, że zespoły chcą lepszych szefów, bo chcą, żeby wyzwania stawiała im praca, a nie wyzwaniem była toksyczna relacja z szefem. Wie, jak pomóc zespołom to osiągnąć.

Mateusz jest założycielem TEDxDługaSt w Gdańsku. W 2018 roku założył Fundację Projekt Przyszłość. W Krakowie w 2018 roku założył i zorganizował TEDxAGHUniversity. Pracował jako Project Manager w pierwszym i trzecim sektorze.

Tworzył kilku, kilkunasto i kilkudziesięcioosobowe zespoły. Zarządzał zespołami, które miały do kilkuset osób. Pracował z liderami działającymi w biznesie, NGOsach i środowisku akademickim. 

13. Piotr Arczewski

Piotr Arczewski absolwentem studiów podyplomowych Przemysłu 4.0 (Industry 4.0) na Universities of the Future. Jest wykładowcą Politechniki Warszawskiej, który związany jest od wielu lat ze światem biznesu oraz rozwojem osobistym. W swojej karierze zawodowej miał możliwość realizować projekty oraz rozwijać produkty dla takich przedsiębiorstw jak: Orlen, Eaton, AeroSpace Rzeszów, AmRest and Grupa Azoty, MPM, Maan, Ochnik, Budimex.

Dane było mu przejść ścieżkę kariery od stanowiska asystenta do stanowiska IT Product Owner’a w branży budowlanej i pozwoliło mu to zrozumieć jak kluczową rolę odgrywa kultura organizacji oraz jak istotna jest ,,zwinność” w przedsiębiorstwie. Jego główną odpowiedzialnością jest za maksymalizowanie dostarczanej wartości w sprincie, rozwój produktu oraz transformowanie zespołu.

14. Piotr Tomszys

Doświadczony Project Manager. Od prawie 30 lat realizuje projekty informatyczne dla sektora finansowego. Aktualnie rozwija i dostarcza oprogramowanie do centralnego systemu dla jednego z polskich banków. Od 2004 roku posiada certyfikat PMP, członek PMI Poland Chapter.  Absolwent Politechniki Warszawskiej (studia magisterskie na Wydziale Mechaniki, Energetyki i Lotnictwa) oraz Uniwersytetu Łódzkiego (podyplomowe studia Magisterskie na Wydziale Zarządzania). Posiada również certyfikaty Executive MBA (The Robert H. Smith School of Business University of Maryland) oraz Executive DBA (Instytuk Nauk Ekonomicznych, Polskiej Akademii Nauk).

www.linkedin.com/in/piotr-tomszys

15. dr Tomasz Pilewicz

Dr Tomasz Pilewicz, MBA – Communications Leader w Services & Solutions Delivery Transformation Office w Philips. Wspiera komunikację i zarządzanie zmianą w zespole transformującym Philips w kierunku dojrzałej organizacji dostarczającej zintegrowane rozwiązania dla służby zdrowia.
Adiunkt w SGH, gdzie bada i naucza pracy zespołowej, zarządzania operacyjnego i przedsiębiorczości i realizuje projekty z SKN Akceleracji (Żagle Biznesu SGH, Gmina na 5!).

Absolwent SGH (dr nauk ekonomicznych) oraz Wiedeńskiego Uniwersytetu Ekonomii i Biznesu i Politechniki Wiedeńskiej (Professional MBA Entrepreneurship & Innovation).
https://www.linkedin.com/in/tomaszpilewicz/

16. dr Tomasz Śniegula

Od 20 lat jest czynnym Architektem, członkiem Królewskiego Instytutu Brytyjskich Architektów, Rejestru Czynnych Architektów UK a także od 10 lat należy do Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz w formule „zaprojektuj i zarządzaj”, zarządzaniem wielobranżowymi biurami projektów jako dyrektor zarządzający. Bada tematykę zastosowania metody kanban, kaizen, zarządzania za pomocą metod lean i turkusowych organizacji w sektorze budowlanym, efektem tych badań jest szereg artykułów wydanych w prasie krajowej i zagranicznej. Dodatkowo jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, Królewskiego Instytutu Brytyjskich Architektów, Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Colegium Humanum i Apsley Business School London.

17. Damian Winczewski

Na co dzień Expert Scrum Master w Software House STXNext, który działa z zespołami w Kanbanie i Scrumie z klientami z całego świata. Po godzinach i w dni wolne jako Young Agile prowadzi konsultacje, mentoring, szkolenia i warsztaty w obszarze zwinnego zarządzania i odkrywania produktów IT.

18. Dariusz Tarasek

Project Manager w Miquido (https://www.miquido.com/) z doświadczeniem w budowaniu produktów software w Polsce oraz w Australii.

Jego kariera koncentruje się na współpracy przy międzynarodowych projektach aplikacji webowych i mobilnych. Miał też okazję rozwijać innowacyjne start-up’y. W ciągu ostatnich 6 lat zdobył doświadczenie w zarządzaniu projektami zwinnymi między innymi z branży finansowej, konsultingowej, energy & utilities, turystycznej czy sportowej i uwielbia dzielić się praktyczną wiedzą z zakresu ich zarządzania.
W swojej pracy najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi, budowanie ducha zespołu, planowanie i osiąganie celów. Uważa, że to, co motywuje ludzi najbardziej, to nie bonusy czy awanse, ale przyjacielskie relacje w zespole i docenianie nawet małych sukcesów każdego dnia. Szczególnie pasjonuje go rozwiązywanie problemów i znajdowanie nowych sposobów tworzenia wartości dodanej w projektach.

19. Paulina Wyrębowska-Białas

Zawodowo od ośmiu lat związana z branżą IT, najpierw jako account i business relationship manager, później product owner, obecnie project manager. Prowadzi projekty dla klientów polskich i zagranicznych, głównie w sektorze bankowym, kierując zespołami kilku i kilkunastoosobowymi.  Pracuje w Miquido -> https://www.miquido.com/. Certyfikowana Product Owner, fanka zwinnego podejścia i otwartej komunikacji w zespole.  Prywatnie entuzjastka dobrego jedzenia, wina i podróżowania.